• All
  • Παράξενα λόγια
  • Songs
gravatar

How you like...fashion shows?


Σήμερα για κάποιον ανεξήγητο λόγο άφησα να κυλήσουν δύο δάκρυα που θα με έπνιγαν αν τα συγκρατούσα...Και μου χάλασε το υπέροχο μακιγιάζ μου που έκανα τόσες ώρες να τελειοποιήσω...Ευτυχώς ήμουν σπίτι. Προσπάθησα να μην με καταλάβει το μωρό μου... Θα με ρωτούσε το γιατί και ειλικρινά δεν ήξερα αν μπορούσα να του το εξηγήσω...Ούτε και σ εμένα μπορώ να το εξηγήσω, είναι αλήθεια...
Τι με πειράζει περισσότερο; Που δεν κάνω μόντελιγκ επαγγελματικά; Όχι.. Θέλω να μπορώ να τρώω σαν γουρούνα, μία πίτσα στην καθισιά και να μην με αναγκάζει κανείς να τρώω άνοστους λαπάδες και να βόσκω σε καταπράσινα λιβάδια (=σαλάτες με μισή σταγόνα λάδι) μην τυχόν βάλω κανένα παραπάνω γραμμάριο..Θέλω να έχω τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο στην εμφάνισή μου. Όσο για τα ενδιάμεσα δεν έχω πρόβλημα....Ο καθένας μπορεί να μου κάνει οποιαδήποτε πρόταση αρκεί να δέχεται την άρνηση και να μην πεισμώνει ή θυμώνει γιατί πιστεύει ότι είναι ειδικός ή γιατί είναι ειδικός..Οκ, αγαπούλα..Είσαι ειδικός.Αλλά ειδικότερη όσον αφορά τα δικά μου γούστα είμαι εγώ και μόνο εγώ..

Το θέμα μόδα είναι μεγάλος πόνος...Όχι πάντα από την πλευρά των μοντέλων..Αλλά και από πλευρά του τι πλασάρεται κάθε σεζόν και πως ακριβώς το εκμεταλλεύονται και το μεταχειρίζονται οι εκάστοτε "ειδικοί".

Γιατί, αγάπη μου, όπως και να το κάνουμε από ειδικό σε "ειδικό" διαφέρει.Για μένα ο άρτια καταρτισμένος βλάχος από την Κωλοπετεινίτσα που σέβεται τον εαυτό του, τους πελάτες του και φυσικά την τέχνη του καθώς και την εξέλιξή της είναι ειδικός...Ο τραχανάς όμως που δεν σέβεται ούτε την πελατεία του, ούτε το επάγγελμά του και το εξασκεί απλά και μόνο για να ζει ενώ παρ όλα αυτά το παίζει ο σούπερ-ντούπερ ουάου επιχειρηματίας, ενώ στην πραγματικότητα δεν ξέρει που πάνε τα τέσσερα όχι από μόδα (ας μην το φτάνουμε μέχρι εκεί) αλλά από τις ίδιες τις νέες τεχνικές που φέρνει η εξέλιξη στο επάγγελμά του είναι και βλάχος και ανόητος και ψωνισμένος και να τον χαίρονται οι πελάτες του. Ο επαγγελματίας που ενδιαφέρεται για την ειδικότητά του, εξελίσσεται μαζί με αυτή.

Πολλοί άνθρωποι, αναφέρομαι μόνο στους καταρτισμένους, γιατί οι βλάχοι είναι καμμένο χαρτί, κάνουν το λάθος ορισμένες φορές, ενώ έχουν τη δική τους γνώμη για ορισμένα πράγματα να μην δέχονται μία άλλη δεύτερη καινούρια γνώμη απλά και μόνο επειδή την άκουσαν από κάποιον νεότερο στο επάγγελμα και στην ηλικία..Αυτό δεν δείχνει ότι ο επαγγελματίας φοράει παρωπίδες. Όχι..Απλά καλό είναι να πειραματίζεσαι...Γιατί όσο ζεις μαθαίνεις...Και ποτέ δεν ξέρεις που μπορεί να είναι κρυμμένη η γνώση...

Ίσως μία συζήτηση κάποιο βαρετό απόγευμα με τον πλέον άσχετο άνθρωπο που μπορείς να σκεφτείς..Ίσως πάλι να κρύβεται μέσα σε ένα γεμάτο υποχρεώσεις Σαββατοκύριακο..Ίσως κρύβεται σε ένα λάθος που δεν περίμενες ότι θα έκανες..Έπαθες, έμαθες όμως...

Η άρνηση στη γνώση είναι έγκλημα...
Και αν ποτέ κάνω το λάθος να το ξεχάσω, να θυμηθώ να το θυμηθώ...

Σημερά έζησα μία αλλαγή...Σήμερα η μέρα μου ήταν γεμάτη..Έκανα πέρα την ξεκούραση μου και την προσωπική μου ζωή, για να μάθω κάτι νέο...Περιττό να πω ότι είμαι ακόμη μαγεμένη από αυτά που είδα και έμαθα...Από τους ανθρώπους που γνώρισα.
Και όμως αυτός ο κυκεώνας γνώσεων φάνηκε λίγος σε κάποιους...Και όπως ήταν φυσικό τον αγνόησαν..Θεώρησαν πως...they can do better...But just remember what I tell you..Δεν μπορούν.Εν πάση περιπτώση, αυτό δεν είναι επιβλαβές για μένα, μιας και εγώ "άρπαξα" ότι μπόρεσα...Απλά όταν θα μπει το 2010 και αυτοί θα προτείνουν ακόμα τάσεις του 2008 και κάποια στιγμή κάποιος θα βρεθεί να τους την πει...Γιατί θέλω να πιστεύω ότι θα βρεθεί κάποιος..Θα κριθεί αν αυτό το σνομπάρισμα ήταν για καλό τους ή όχι...

Αυτά...Μέλι στάζω το ξέρω...
Πάω να παίξω με τη Μπάρμπι μου τώρα.