• All
  • Παράξενα λόγια
  • Songs
gravatar

Break

Καλό το παιχνίδι αλλά…Αν δεν έχεις χρόνο τι κάνεις;Συνέχεια σκέφτομαι…Κακή συνήθεια, χρειάζεται κι αυτή χρόνο, αλλά δεν ξέρω πως…Καταφέρνω και τον βρίσκω…Θα ήταν ωραία να με βόλευε και το πληκτρολόγιο, που μου έχει σπάσει λίγο παραπάνω τα νεύρα, αλλά τέλος πάντων δεν θα πτοηθώ…Τι σκέφτομαι όμως;Αρχικά σκέφτομαι ευχάριστα πράγματα..Σαν τις νέες μου αποκαλύψεις... Οτι τελικά μπορώ να ζωγραφίσω κι ας πέρασα 20 χρόνια και βάλε νομίζοντας ότι δεν πιάνει το χέρι μου… Ότι αν βάλω κάτι στο μυαλό μου και εκείνη τη στιγμή έχω πολλή υπομονή και μπόλικο πείσμα μπορώ τελικά να το κάνω…Γιατί, δυστυχώς βαριέμαι πάρα πολύ εύκολα και δεν κάθομαι να βασανιστώ για οτιδήποτε… Μοναδική εξαίρεση αποτελεί η σχέση μου… Με αυτήν μπορώ να παιδεύομαι καιρό…Ότι τελικά μάλλον μου αρέσει το νέο μου template και ίσως το κρατήσω…Ότι θέλω να αποκτήσω ένα site…Έπειτα πάμε στα δυσάρεστα…Όπως λόγου χάρη ότι τσακώθηκα στη δουλειά και δεν μιλιέμαι 4 μέρες.. Μαλακία… Μέρες που είναι και να κρατάμε κακίες δεν κάνει…Έπειτα σε άλλα…Πως είναι δυνατόν μία καθηγήτρια δημοσίου να διαμαρτύρεται που της έκοψαν το 20% ενώ δουλεύει και στον ιδιωτικό τομέα;Και εν πάση περιπτώση 1200 ευρώ είναι λίγα για να έχει και δεύτερη δουλειά;Τι έξοδα μπορεί να έχει;Άλλο…Πολύ συγχύζομαι με τις διακρίσεις… Δεν το αναλύω γιατί θα συγχυστώ ακόμη περισσότερο…Άλλο…Πολύ συγχύστηκα και με τον Ολυμπιακό… Κρίμα να μην το πάρουμε και φέτος… Αλλά τι να κάνουμε;Εκτός του ότι “μπάλα είναι και γυρίζει” –που εγώ αυτό δεν το πιστεύω"- δεν έγιναν οι απαραίτητες μεταγραφές όταν έπρεπε, χάσαμε άδικα χρόνο και τώρα την πληρώνουμε…Άλλους 2-3 σαν τον Σισέ να πάρουν οι Λαγοί και μετά να μας κλαίνε οι ρέγγες…Είδα την Κληρονόμο… Πολύ μου άρεσε… Για Ελληνική παραγωγή ήταν πολύ επιτυχημένη…Τι άλλο;Νομίζω αυτά…….Τώρα που έγραψα, νομίζω ότι μπορώ να παίξω…