• All
  • Παράξενα λόγια
  • Songs
gravatar

ααααααααααααχ..τα βάσανα...

TO ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΟΘΟΥ ΜΟΥ....(ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΑΑΑΧ ΚΟΥΛΑ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΑΑΑΧ ΚΑΜΕΛ!!)



Παρακολουθείτε σε απ ευθείας μετάδοση τον ανθρώπινό μου πόνο....
Γιατί είναι πράγματι πόνος...
Η ώρα 5.20 το πρωί..Υπνος ακόμη δεν μου έρχεται....Και ούτε θ ρθει ως τις 7...Δεν κάθομαι να περιμένω τζάμπα, αν και νιώθω μια νύστα από τις 10...
Αύριο ξυπνάω νωρίς (10) για να πάω να ασκήσω το αναφαίρετο δικαίωμά μου να πω κι εγώ ανώνυμα ποιος από όλους θέλω να μας εκπροσωπήσει στην Ευρώπη...Σώθηκαν...Τέλος πάντων..Θα ρίξω εκεί την ψήφο μου να πάει στην ευχή..Όχι για μένα...Για τη φουκαριάρα τη μάνα μου, που μόλις της είπα ότι δεν βρίσκω λόγο να κάνω τέτοιο ταξίδι Κυριακάτικα με το λεωφορείο για να κάνω κάτι που ούτως ή άλλως δεν με αφορά προσπάθησε με κάθε μέσο να με μεταπείσει...Πρώτα με το καλό..
"Έλα βρε κορίτσι μου..Ρίξε την ψήφο σου σαν σκεφτόμενος άνθρωπος που ασχολείται με τα κοινά..Γιατί τα κοινά είναι σημαντικό πράγμα και όλοι πρέπει να ασχολούνται μ αυτά.."
"Είμαι σκεφτόμενος άνθρωπος μαμά..Γι αυτό δεν έχω καμία όρεξη να ασχοληθώ με τα κοινά.."
"Τι μούτρα θα έχουμε όμως στην Ευρώπη αν πάνε τόσα λίγα άτομα να ψηφίσουν όμως;"
"Ε τα ίδια που είχαμε πάντα..."
"Το να μην ψηφίζεις σε κάνει αγνώμονα" (εδώ είχε αρχίσει να φορτώνει..το τηλέφωνο έβγαζε καπνούς)
"Όχι...Το να μην ψηφίζεις σημαίνει ότι δεν σου κάνει τίποτα από όλα αυτά.."
"Ε έστω ψήφισε ένα χ, ψ κόμμα!!!"
"Μα αν εγώ και άλλα πόσα άτομα ψηφίσουν ένα χ, ψ κόμμα για πλάκα αυτό το κόμμα ίσως βγει!!!"
Τέλος πάντων να μην πολυλογώ...Μετά κόπων και βασάνων είπα ότι θα πάω...Και υποσχέθηκα να μη ρίξω λευκό ή άκυρο...
Στο προβλημά μου τώρα...
Δε μου φτάνει ότι σε 5 ώρες πρέπει να κάνω 2 ώρες ταξίδι....
Μου τελειώσαν και τα τσιγάρα τώρα!!!!!!!!
Θα τρελαθώ...
Ο καφές και ο χυμός έχουν επίσης τελειώσει... (Πρέπει να κάνω καινούριο καφέ τώρα, αλλά σιγά να μην..σε λίγο θα πάω στο κρεβάτι)
Αυτά είχα να πω.Ζω ένα δράμα...Και είστε μάρτυρες του δράματός μου..
Φανατικοί καπνιστές που ξέμειναν νωρίς το πρωι από τσιγάρα θα με νιώσουν....
Ηδη αισθάνομαι τις ζωτικές μου λειτουργίες να πέφτουν...
Σβήνω....Δεν αισθάνομαι καλά...
Ναι ρε!Έτσι θα γκρινιάζω μέχρι να φιλοτιμηθεί κάποιος να μου φέρει τσιγάρα!