• All
  • Παράξενα λόγια
  • Songs
gravatar

Ας πούμε ότι τώρα εγώ συστήνομαι....Ας πούμε... :)

No matter what happens....Just be sure you are living your live...




Οκ...Ξανάρθε...
Η παλιά (οκ..ίσως όχι και τόσο παλιά..) τρελλή (οκ..ίσως λίγο περισσότερο τρελλή) καλή (hell yeah!!!) μου διάθεση....
Τώρα πια είμαι αλλεργική μόνο σε ότι μπορεί να μου χαλάσει τη διάθεση...
Από κρεμασμένα μούτρα, γλυκανάλατα και ξενέρωτα λόγια μέχρι και ειδήσεις....
Α ναι ξέχασα να το αναφέρω ως τώρα...
Δεν βλέπω ειδήσεις!
Δεν ενημερώνομαι!
Είναι σαν να ζω στο βουνό και να κοιτάω μόνο προς τα πάνω...Τόσο χάι η δικιά σου..!
Προς τα κάτω (στον κόσμο και ότι του συμβαίνει δεν δίνω καμία σημασία)..
Βέβαια έρχονται ώρες που η φασαρία που προκαλεί ένα γεγονός και ο ντόρος που γίνεται αποσπά για λίγο την προσοχή μου...Αλλά πάντα για λίγο μόνο...
Δεν κυνηγάω τις εξελίξεις....
Δεν με ενδιαφέρει η πολιτική...
Το μόνο που με νοιάζει είναι εγώ, η οικογένειά μου, οι γνωστοί και οι φίλοι μου να περνάμε καλά.
Δεν είμαι εγώ το άτομο που θα γράψει παράπονα για πολιτικούς...Για κόμματα...Για την εκκλησία...Για ομάδες...Για..Για...Για..
Εγώ απλά την πλάκα μου θέλω να κάνω εδώ όπως και παντού...
Δεν θα δημιουργήσω έναν ψεύτικο κόσμο ιδανικών για να χαθώ μέσα και μετά να μην με συνεφέρει ούτε λουτρό με παγάκια (σαν εκείνο το μπάνιο που κάνανε σε κάτι ασθενείς στο "Ιατρικές Υποθέσεις" ή "House MD".
Θα δημιουργήσω ότι δημιουργώ πάντα...
Ένα κλίμα "χαχα-μπούχου" όπου κι εγώ που γράφω αλλά κι εσύ που διαβάζεις μπορείς να γράψεις το κοντό και το μακρύ σου...Ένα χώρο στον οποίο θα αισθάνομαι άνετα να πω τη γνώμη μου, να ακούσω μουσική, να κάνω χαβαλέ, να παίξω με λέξεις, να παίξω γενικά...
Δεν τα μπορώ τα σοβαρά φιλοσοφικά βαριά λόγια...Αν και σίγουρα θα με δεις να τα γράφω κι αυτά...
Στην τελική μπορεί να γράψω τόσες ασυναρτησίες κι εσύ να μην έχεις όρεξη ούτε να απαντήσεις...
Πάντως δεν θα θελα να περιμένεις σοβαρές τοποθετήσεις, ηθικά διλλήματα (σοβαρότερα από του τύπου "τι να μαγειρέψω σήμερα;")...Τίποτα...Ειλικρινά ούτε ξέρω γιατί γράφω..Αλήθεια...
Και πραγματικά δεν έχω ιδέα πόσο ακόμα θα γράφω...και αφού ουσιαστικά δεν έχω κάτι να πω δεν ξέρω τι θα γράφω!
Ίσως αναλύσω την έννοια του χαλαρά...
Ίσως με δεις κάποια μέρα να γκρινιάζω για την όποια κατάντια....
Ίσως πάλι γράψω καμιά συνταγή ελλείψη άλλου θέματος...
Τέλος πάντων...Δεν αγχώνομαι...
Το θέμα είναι σφαιρικο κι ο μπακλαβας γωνία...
Καλά να περάσεις όσο διαβάζεις..
Κι αν κάτι σε χαλάσει, μη διστάσεις να μου το πεις.
Τσίου!

gravatar
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.